Doplňující obchodní podmínkyObchodní a storno podmínkyVŠEOBECNÉOBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB UBYTOVÁNÍ V PENZIONUZÁMECKÁ.Všeobecné obchodní a stornopodmínky (dále jen podmínky) Penzionu Zámecká (dále jen ubytovacího zařízení)upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Dufex, s.r.o., se sídlem Sekaninova893/2, Brno, IČ: 06024921, zastoupenou jednatelem Martinem Dufkem (dále jenprovozovatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt vubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen klient). 1. Objednávka pobytu, vznik smluvníhovztahuKlient si objednáváslužby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci,kterou podává ubytovacímu zařízení elektronickou poštou, přes rezervačnírozhraní na internetových stránkách nebo přes rezervační rozhraní třetích stran(např. Booking).Rezervace(Objednávka) musí obsahovat:- jméno a příjmeníklienta (v případě právnických osobo bchodní jméno, IČ, DIČ)- termín pobytu- kontaktní údaje:telefonní číslo, adresa klienta, e-mailový kontakt- preferovaný způsobúhrady za služby- počet objednanýchosob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí jejich věk)- druh a početobjednaných doplňkových služeb (např. přistýlky, snídaně, domácí mazlíčky…)Ubytovatelpředběžné rezervace zaeviduje a obvykle zpracovává do 48 hodin. Potvrzujepředběžné rezervace, zamítá předběžné rezervace, nebo navrhuje klientovi jinýtermín. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytupoužije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacímzařízením a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zedne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracovánímosobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES(obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Po řádně vystavené a podanéobjednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímtodokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovacíhozařízení (dle bodu 4. těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacímzařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi službyv potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenoucenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávcenebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a ubytovací zařízenípotvrdilo. 2. Práva a povinnosti klientaKlient má právo: - být dostatečně aúplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejichrozsahu, termínu a ceně- na řádné poskytnutíjím objednaných, ubytovacím zařízení potvrzených (zálohově zaplacených) služeb- před zahájením pobytuzrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladudodržení stornovacích podmínek v souladu s bodem 7.- reklamovat vadyposkytovaných služeb.Klientje povinen: - uplně a správně uvéstvšechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavku na rezervaci- zaplatit ubytovacímu zařízenív požadovaném termínu zálohu a doplatek za pobyt nebo plnou cenu za pobyt dle konkrétníchpodmínek objednávky- respektovat předpisyubytovacího zařízení jehož služby využívá- pečlivě sipřekontrolovat ubytovacím zařízením vystavené potvrzení pobytu (ubytovacívoucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ubytovací zařízení neprodleněkontaktovat. 3. Povinnosti ubytovacího zařízeníUbytovací zařízení jepovinno: - poskytnout klientovidůležité informace k objednaným službám a potvrdit klientovi řádně objednané služby- při závazné rezervacinebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu akvalitě- v případě odstoupeníod potvrzené objednávky služeb nebo závazné rezervace ze strany klientavyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu naslužby. Avšak pokud vznikne nárok ubytovacího zařízení na stornovací poplatky,vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornopoplatky. 4. Ceny služeb a jejich úhradaCeny služebposkytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na www.penzionzamecka.cz. Klientovi budoupo vytvoření rezervace zaslány podklady k platbě faktur a na pobyt v ubytovacímzařízení, ve výši 100 % z celkové výše objednávky,nedohodnou-li se ubytovatel sobjednatelem jinak. Klient je povinen platbu řádně uhradit, tzn. ve výši a vtermínu splatnosti uvedeném na dokladu. Pokud není platba klientem uhrazenavčas rezervace se automaticky ruší. Cenu pobytu může klient před příjezdempřevést bankovním převodem na účet provozovatele,nebo online přes platebníbránu. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být klientemreklamovány v písemné formě, a to do 5 - ti dnů od data jeho obdržení. Vpřípadě, že je ze strany ubytovatele uznána reklamace daňového dokladu(faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu(faktury)odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře)bude splatnáve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře).Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého ubytovatel shledá reklamaci zaneoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném nareklamovaném daňovém dokladu (faktuře). 5. Potvrzení pobytuK čerpání zaplacenýchslužeb opravňuje klienta potvrzení vystavené ubytovacím zařízením, e-mailem.Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Přizjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně ubytovacízařízení emailem na adresu [email protected]6. NástupPři nástupu se klientprokáže občanským průkazem, pasem nebojiným průkazem totožnosti. Po splněnívýše uvedeného ubytovatel klienta ubytujea poskytne mu další informace kpobytu. 7. Storno podmínkyStorno podmínky jsounedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a ubytovacím zařízením. Klientmá právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky neborezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení zestrany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou aprokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. Storno podmínky se vztahují nazrušení rezervace ubytovacích služeb ze strany klienta. Storno poplatek seúčtuje z celkové výše objednaných služeb. Poplatek představuje náhradu škodyzpůsobenou ubytovateli. Při zrušení rezervace od data, kdy byla hostem zadánaje výše storno poplatku: Zrušení zdarma do 60 dní před příjezdem,20 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 60 dní před příjezdem,50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem,100 % z cenyrezervace při zrušení pobytuméně než 14 dní před příjezdem. V případě zrušenípobytu, u kterého byla již provedena platba je ubytovatel povinen objednatelivrátit částku převyšující storno poplatek. V případě předčasného ukončení čipřerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátitobjednateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část. Při zkrácení délkypobytu platí stejné stornopoplatky, jako při zrušení pobytu. V případě storna zvážných neodvratitelných událostí je po vzájemné dohodě možná změna termínu. Otom, zda bude storno poplatek účtován rozhodne ubytovatel. Pokud si klientrezervoval pobyt přes portál Booking, platí pro něj storno podmínky uvedené natomto portále. Pokud zde není blíže specifikováno, řídí se ubytovatelvšeobecnými obchodními podmínkami.8. ReklamaceReklamaci objednanýchslužeb poskytovaných ubytovatelem je klient povinen uplatnit v písemné formě.Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb,nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly klientovipředmětné služby poskytnuty. Reklamace daňových dokladů se řídí dle odstavceCeny a platební podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 9. Odpovědnost za škoduKlient nesezodpovědnost za všechny jím způsobené škody během pobytu. V případě, že škoduzpůsobilo dítě, odpovědnost nese zákonný zástupce, stejně tak jako případnéújmy na zdraví dítěte v prostorách ubytovatele. Klient je povinen uhraditubytovateli škodu vzniklou na majetku. Ubytovatel je oprávněný vypovědětsmlouvu s okamžitou účinností, pokud klient přes výstrahu hrubě porušujepovinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy, zejména:– Klient při rezervacia následném příjezdu zamlčí skutečný počet osob nebo zvířat na pokoji.– Klient úmyslně nebonedbale poškozuje majetek ubytovatele, či jeho chování je v rozporu se zásadamislušného společenského chování a morálkou a obtěžuje svým chováním ostatníubytované klienty– Zdravotní stavKlienta ohrožuje zdraví ostatní klientů – Klient nejedná vsouladu s ubytovacím řádem ubytovatele– Klient nebo osobypřihlášené spolu s klientem k pobytu nerespektují v době od 22 hod do 7hod režim nočního klidu a dochází tak k rušení a obtěžování dalších ubytovanýchosob. Pokud ubytovatel zjistí, že klient hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy,anebo dobré mravy (závadné jednání), bez odkladu klienta vyzve k nápravě azároveň ho upozorní na možnost okamžité výpovědi smlouvy o ubytování. Vpřípadě, že klient pokračuje v závadném jednání anebo závadné jednání opakuje,případně se dopustí jiného závadného jednání, ubytovatel vypoví klientovismlouvu s okamžitou účinností. Okamžitou výpověď může ubytovatel udělit i ústněa sepsat o tom záznam. Při okamžité výpovědi je klient povinen bezodkladnězcela vyklidit ubytovací zařízení a ukončit ubytování. Pokud je okamžitá výpověďudělena v době mezi 22 hod a 7 hod, je klient povinen vyklidit prostory aukončit ubytování nejdéle do 10 hod ráno. V případě, že klient nevyklidí ve stanovenélhůtě prostory a neukončí ubytování, je ubytovatel oprávněn bez odkladuvyklidit ubytovací zařízení. O vyklizení ubytovatelem pořídí ubytovatel záznam.Věci klienta uloží ubytovatel na určeném místě a klienta vyzve k jejich převzetí.Pokud klient hrubě poruší povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy a je muubytovatelem udělena okamžitá výpověď, má ubytovatel právo na zaplacení smluvnípokuty. Smluvní pokuta se stanoví ve výši rozdílu mezi uhrazenou cenou zacelkový pobyt klienta a cenou vyčerpané doby pobytu před udělením výpovědi. Vpenzionu není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se nevztahujena spotřebiče určené k osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky,atd.),na výpočetní techniku (notebook) a na nabíječky výpočetní techniky ( notebook,fotoaparát). Nezletilé osoby mladší je vhodné mít z bezpečnostních důvodůpod dozorem dospělé osoby. Dospělá osoba nese plnou odpovědnost za nezletilouosobu a případné škody, kterou způsobí.Od 22:00 do 8:00 hodin jsou osobyužívající prostory povinny respektovat noční klid. Osoby užívající prostorymusí při odchodu z pokoje uzavřít vodovodní kohoutky, uzavřít okna adveře,vypnout elektrické spotřebiče, zhasnout světla. Vnitřní prostory penzionu jsounekuřácké. Kouření v těchto prostorách je pokutováno částkou 5000,-Kč (slovy:pět tisíc korun českých). 10. Ochrana osobních údajůOchrana osobníchúdajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb.,o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Klient souhlasí sezpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště,adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě klienta podnikatele takéidentifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako„osobní údaje“). Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem, ato pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování, pro účelyvedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.Údaje o klientovi jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetímstranám, pokud klient prostřednictvím třetí osoby neučinil rezervaci či jinéjednání v souvislosti se smlouvou. Osobní údaje budou zpracovávány po dobuneurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podoběautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom,že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Klient souhlasí sezasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem ubytovatele naelektronickou adresu. Svůj souhlas s uchováním a zpracováním osobních údajůnebo se zasíláním obchodních sdělení může klient kdykoliv písemně odvolat, a totak že zašle emailovou zprávu na [email protected]11. Závěrečná ustanoveníVšeobecné obchodnípodmínky vstupují v platnost dne 1.1.2022. Změny a doplňky těchto podmínekmohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnouformou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použijeubytovatel pouze pro uzavřený smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing